יעל צלניק - Laliway - פרסום מפה לאוזן ותוכנית רפרל

יעל צלניק - Laliway - פרסום מפה לאוזן ותוכנית רפרל

אודות הפרק

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את יעל צלניק, מייסדת-שותפה ומנכ״לית ׳ללי וואי׳. סטארטאפ שיוצר תוכניות ריצה אונליין, עם ליווי קבוצתי ואישי, המיועדות (רק) לנשים שמעולם לא רצו. [00:28] נשוחח עם יעל על פרסום מפה לאוזן ותוכנית רפרל. [00:35] עוד קצת פרטים על Laliway. [00:56] פתיח. [01:32] באילו ערוצים אתן משווקות את עצמכן וכמה תוכנית הרפרל משמעותית? [02:40] מה הבסיס לתוכנית רפרל מוצלחת? [03:09] מה אתן בפועל נותנות ללקוחות? ואיך אתן גורמות להן להשקיע מאמץ ולשווק את המוצר? [04:52] איך אתן הופכות את החוויה של השיתוף או ההפניה להיות קלה ומהירה? [06:05] יש לכן 2000 לקוחות, איך אתן עוקבות אחרי התוצאות של התוכנית ומצליחות לוודא מי מביאה איזה חברה ושהיא אכן מקבלת את ההנחה…? [08:06] יצא לכן לעשות טסטינג על התוכנית רפרל? [09:42] תוכנית רפרל היא דרך לשווק את המוצר, אבל צריך גם לשווק את התוכנית עצמה ללקוחות כדי שיעבירו את זה הלאה. איך אתן עושות את שיווק? [11:38] טיפ סיכום מיעל צלניק ליזמים ואנשי השיווק המאזינים לנו. [12:19] תודה רבה ליעל צלניק, מייסדת-שותפה ומנכ״לית Laliway. תכתבו לי מה דעתכם על הפרק: www.10minutemarketing.co.il

Home » podcast itemes » עשר דקות על שיווק » יעל צלניק - Laliway - פרסום מפה לאוזן ותוכנית רפרל